Hospitalizace

Hospitalizace je nezbytnou součástí každé praxe. Přistupujeme k ní v rámci pooperační terapie, ale také při léčbě pacientů se závažnými infekcemi, se zažívacími potížemi, s problémy ledvin, s onemocněním močového aparátu, při poúrazových stavech atd. Nabízíme převážně celodenní hospitalizaci, během které máme naše pacienty celou dobu pod dohledem. Hospitalizovaný pacient je umístěn v boxu s výhřevnou podložkou.

Tyto boxy využíváme i pro pacienty, kteří k nám docházejí na magnetoterapii. Během infúzní terapie jsou infúzní roztoky dávkovány pomocí infúzní pumpy nebo lineárního dávkovače. O pohodlí, venčení, krmení a často i konejšení a pohlazení pacientů se během hospitalizace starají naše sestřičky.

Kontakt

VETERINÁRNÍ KLINIKA 
Well-vet
Na Vrškách 1599,
252 10 Mníšek pod Brdy
telefon: 325 533 743
mail: info@veterinarmnisek.cz
www.veterinarmnisek.cz

Ordinační doba

Po
8.00-12.00 16.00-19.00
Út
8.00-12.00 16.00-19.00
St
8.00-16.00
Čt
8.00-12.00 16.00-19.00
8.00-12.00 16.00-19.00
Polední pauza je vyhrazena pro chirurgické zákroky, akutní a objednané pacienty.
O víkendu je možné využít pohotovosti na sesterské klinice na Spořilově v časech:
SO 9 – 12, NE 16 – 19

Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ust. §14 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů):

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz, web: https://adr.coi.cz.
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

IČ: 26 49 34 54